سوالات متداول

درباره تنکوش

پلتفرم تنکوش یک سامانه آنلاین برای معرفی و مقایسه باشگاه های ورزشی ، ثبت نام آنلاین ورزشکاران ، خرید بلیت مجموعه های ورزشی ، خرید و رزرو بلیط مسابقات و رویدادهای ورزشی و مدیریت کامل خدمات ورزشی توسط باشگاهها می باشد .

ما فرایند ثبت نام، پرداخت، اطلاعرسانی و خرید بلیت را به شکل دیجیتال و آنلاین ، ساده و سریع کردهایم که بدون مراجعه حضوری و در هر زمان از شبانهروز، خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید.

تمام افراد علاقهمند به ورزش، ورزشکاران، خانوادهها، باشگاهها و برگزارکنندگان رویدادهای ورزشی و مجموعه های سلامت محور میتوانند از خدمات تنکوش بهرهمند شوند.

ثبت نام و ورود کاربران (ورزشکاران)

تنها با چند کلیک ساده ، از طریق شماره موبایل و رمز عبور، بهسادگی و در کمتر از یک دقیقه ثبت نام شما انجام میشود.

نام، شماره تماس، تاریخ تولد و انتخاب رمز عبور کافی است.

خیر، ثبت نام در تنکوش کاملًا رایگان است. هزینه فقط هنگام ثبت نام در باشگاه یا خرید بلیت ورزشی دریافت میشود.

در صفحه ورود، گزینه «فراموشی رمز» را انتخاب کنید تا لینک بازیابی برایتان ارسال شود.

ثبت نام و ورود باشگاه ها و مجموعه ها

از بخش «ثبت باشگاه» وارد شده و اطلاعات تکمیلی باشگاه، مدارک و شناسههای لازم را بارگذاری کنید.

مشخصات فردی ، تصویر مجوز رسمی ، کارت ملی مدیر باشگاه، و مشخصات تماس.

باشگاهها با خرید اشتراک ماهانه میتوانند از خدمات پنل مدیریت پیشرفته و هوشمند ، جهت ثبت حق عضویت باشگاه خود ، فروش دورهها و بلیت ها ، آنالیز کاربران و نمایش مستقیم خود به بازار هدف استفاده کنند. تعرفهها در پنل مدیریت باشگاه داران قابل مشاهده است.

درآمد حاصل از ثبت نام یا فروش بلیت ، به صورت مستقیم به حساب بانکی معرفیشده توسط شما و کیف پول شما واریز میشود.

بله، باشگاهها میتوانند مسابقات و رویدادهای خود را ثبت، زمانبندی، قیمتگذاری و بلیت فروشی کنند.

پرداخت و امور مالی

پرداخت از طریق درگاههای بانکی شتاب و با کارتهای عضو شبکه شتاب انجام میشود.

بله، رسید پرداخت بلافاصله به صورت پیامک، ایمیل و در بخش حساب کاربری نمایش داده میشود.

در این موارد بهطور خودکار تا ۷۲ ساعت وجه به حساب شما باز میگردد. در صورت نیاز میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

خدمات برای کاربران (ورزشکاران/خریداران)

با استفاده از فیلترهایی مانند شهر، رشته ورزشی، جنسیت ، امکانات ، سطح کیفی و قیمت میتوانید باشگاه یا مجموعه مناسب خود را جستجو و انتخاب کنید.

پس از انتخاب باشگاه و دوره، روی گزینه «ثبت نام آنلاین» کلیک کرده، اطلاعات خواستهشده را وارد کرده و هزینه مرتبط به باشگاه ها جهت دریافت حق عضویت را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

بله، در مرحله ثبت نام میتوانید مشخصات فرد دیگری را وارد کرده و پرداخت را انجام دهید.

بله، از بخش «پروفایل من» یا «سفارشات من» میتوانید سوابق خود را مشاهده کنید.

شرایط لغو به قوانین باشگاه بستگی دارد و در زمان ثبت نام به شما نمایش داده میشود. در صورت لغو ، مبلغ پرداختی شما پس از کسری ۹٪ به کیف پول شما بازگردانده میشود.

پشتیبانی و مشکلات فنی

با پشتیبانی آنلاین تنکوش یا شماره تلفن درجشده تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ما پاسخگوی شما هستند.

در ساعات کاری معمولًا زیر ۲ ساعت، و در سایر ساعات طی ۲۴ ساعت پاسخ داده میشود.

از طریق بخش «پروفایل» یا «ویرایش اطلاعات»، میتوانید اطلاعات خود را ویرایش یا اصلاح کنید.

امنیت و حریم خصوصی

بله، ما با بهرهگیری از رمزنگاری و زیرساختهای امن، اطلاعات شما را حفاظت میکنیم.

خیر، اطلاعات شما صرفاً برای ارائه خدمات درون پلتفرم تنکوش و هماهنگی با باشگاهها استفاده میشود.

از طریق بخش «پروفایل» یا تماس با پشتیبانی میتوانید حساب خود را حذف کنید.

قوانین و مقررات

تمام کاربران موظف به رعایت قوانین و مقررات ثبتنام، پرداخت و استفاده صحیح از خدمات هستند که به شکل تکمیلی در قسمت قوانین و مقررات تنکوش ذکر شده است . استفاده غیرمجاز یا تخلف منجر به مسدود شدن حساب خواهد شد.

مسئولیت ارائه خدمات تماما به عهد باشگاه و مدیر مربوطه آن می باشد ، با این حال در صورت شکایت، تنکوش نقش داوری و نظارت ایفا میکند.

تخفیفها و پیشنهادهای ویژه

بله، در بازههای خاص جشنوارهها و کدهای تخفیف ارائه میشود. اطلاعات این کمپینها از طریق نوتیفیکیشن ها و شبکههای اجتماعی تنکوش اعلام میگردد.

از طریق شبکه های اجتماعی تنکوش یا از طریق فعالسازی نوتیفیکیشن یا عضویت در خبرنامه ایمیلی، از اخبار و تخفیفها مطلع خواهید شد.

سایر سوالات شما

به زودی اپلیکیشن تنکوش برای اندروید و iOS در دسترس شما عزیزان قرار میگیرد و لینک دانلود در سایت قرار خواهد گرفت.

از قسمت « معرفی به دوستان » در وبسایت تنکوش ، میتوانید ما را به دوستان یا همکاران خود معرفی کنید.

از طریق چت آنلاین، تماس تلفنی یا ارسال تیکت در بخش پشتیبانی.